Waarom je ‘zuinige’ A+++-koelkast plotseling op D staat: het label veranderde, niet je apparaat
Je jarenlange zuinige A+++-koelkast staat nu ineens op D? Geen paniek: je apparaat verbruikt even veel stroom als gisteren. Het nieuwe Europese energielabel werkt volledig anders, en daar hebben veel consumenten last van. Lees waarom die D eigenlijk beter nieuws is dan je denkt.